Junij 2019 – Podatki raziskave TALIS 2018 so urejeni v mednarodno podatkovno zbirko, opravljene so osnovne analize in izračuni. Objavljena sta prva dela mednarodnega in nacionalnega poročila ter kratka in daljša predstavitev s tiskovnih konferenc.

Prvi del poročila z naslovom Vseživljenjsko učenje učiteljev in ravnateljev (oblika pdfzajema mednarodne primerjave in razprave v poglavjih:  

  • Privabljanje in ohranjanje kakovostnih učiteljev in ravnateljevProfesionalizem učiteljev in ravnateljev, TALIS 2018: rezultati in kazalniki politik;
  • Učenje in poučevanje: Delovanje učiteljev v razredu in njihovo počutje, Priprava učiteljev in ravnateljev na učenje in poučevanje, Inovativnost učiteljev in šol;
  • Značilnosti sodobnih učnih okolij: Spreminjanje demografske slike poklica, Značilnosti učencev, Krepitev šolske kulture in klime;
  • Začetno izobraževanje in usposabljanje ter uvajanje v poklic: Motivacija učiteljev za izbiro poklica, Pripravljenost učiteljev na učenje in poučevanje, Izobraževanje in usposabljanje ravnateljev, Podpora učiteljem začetnikom v prvih letih njihove zaposlitve;
  • Priložnosti za nadaljnje izobraževanje in usposabljanje: Zagotavljanje učnih priložnosti za učitelje in ravnatelje, Raziskovanje vplivnih oblik profesionalnega razvoja, Vsebine in potrebe po nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju, Podpiranje nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev in ravnateljev;
  • Priloge z izračuni frekvenc odgovorov učiteljev in ravnateljev osnovnih in srednjih šol na vprašanja vsebinskega sklopa, ki ga zajema to poročilo.

Ne spreglejte tabel, ki so sestavni del poročila in vprašalnikov raziskave.

Mednarodna stran raziskave TALIS: http://www.oecd.org/education/talis/

TALIS 2018 na spletni strani Pedagoškega inštituta

(Skupno 74 obiskov, današnjih obiskov 1)